جراحی بینی طبیعی | عکس عمل بینی گوشتی طبیعی

عمل بینی طبیعی برای افرادی که به دنبال تغییرات ظریف و غیرقابل تشخیص در چهره‌ شان هستند ، یک گزینه محبوب و پرطرفدار محسوب می‌ شود. این افراد اغلب نگران این هستند که چهره‌ شان پس از عمل جراحی همچنان هماهنگ و طبیعی به نظر برسد ، بدون اینکه نشانه‌ های واضحی از جراحی داشته باشد. دغدغه اصلی این زیباجویان این است که بینی جدید به جای جلب توجه ، به طور متناسب با سایر اجزای صورت ترکیب شود و به زیبایی طبیعی چهره کمک کند. بینی طبیعی باید به گونه‌ ای طراحی شود که برجستگی‌ ها و قوس‌ های ملایمی داشته باشد ، تناسبات صورت را حفظ کند و در عین حال مشکلاتی مانند انحراف یا قوز بینی را برطرف سازد.

جراحی بینی طبیعی - دکتر سیما ندافی

ویژگی های فرم بینی طبیعی

نتیجه این عمل ، با توجه به سلیقه و خواسته خود بیمار و همینطور نوع بینی ، می تواند طبیعی یا فانتزی باشد. در جراحی بینی طبیعی در کرج ، که بر روی هر دو نوع بینی ( استخوانی و گوشتی ) قابل ایجاد است ، قوسی ایجاد نشده و در صورت ایجاد قوس ، میزان و مقدار آن بسیار کم و خفیف خواهد بود. زاویه بین نوک بینی و لب بالا در جراحی طبیعی ، 90 درجه می باشد. لازم به ذکر است که عمل بینی طبیعی مردانه ، به دلیل اینکه این فرم از بینی با ویژگی های صورت مردان تناسب بیشتری دارد ، متقاضیان بسیار زیادی نسبت به عمل بینی فانتزی در میان آقایان دارد. دکتر سیما ندافی ، جراح بینی کرج در انجام عمل بینی طبیعی و فانتزی ، از مهارت بالایی برخوردار می باشد ؛ برای مشاهده نمونه کارهای ایشان ، می توانید به قسمت گالری سایت یا صفحه رسمی اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید. همانطور که گفته شد ؛ زاویه بین نوک بینی و لب بالا ، در عمل دماغ طبیعی ، 90 درجه می باشد ؛ در حالی که این فاصله در بینی های فانتزی ، بین 100 الی 105 درجه می باشد.

 

عکس بینی عمل شده طبیعی

نمونه کار عمل بینی طبیعی

عمل بینی گوشتی به فرم طبیعی

بینی ها به سه دسته بینی گوشتی ، استخوانی و غضروفی تقسیم می شوند ، در بین انواع بینی ها ، بینی های گوشتی مناسب ترین کاندید جهت انجام جراحی بینی طبیعی در کرج می باشند ؛ چرا که ، به علت ویژگی های منحصر به فرد آن ها ( پوست ضخیم و غضروف ضعیف ) پزشک ، توانایی اعمال تغییرات بسیار بر روی آن ها را نخواهد داشت. همانطور که در عمل بینی طبیعی ، نیار به اعمال تغییرات بسیار نبوده و تنها ایرادات بینی بر طرف می شود و نواحی زیبای بینی دست نخورده باقی می ماند ؛ در حالی که می توان بر روی بینی های استخوانی اصلاحات بسیاری را انجام داد. بسیاری از کسانی که دارای بینی گوشتی می باشند ، در رابطه با برگشت پذیری بینی های گوشتی ، اظهار نگرانی می کنند. در این باره ، باید ذکر شود که در حال حاضر ، با توجه به تکنیک های نوین و استاندارد مورد استفاده در این پروسه ، احتمال برگشت پذیری بینی های گوشتی نزدیک به صفر می باشد ؛ بنابراین ، در این باره نگران نباشید.

عمل بینی طبیعی به روش بسته

در حین انجام عمل دماغ طبیعی به روش بسته ، تمامی برش های مورد نیاز در نواحی درونی حفره های بینی ایجاد می شوند ؛ به همین علت شاهد هیچ گونه برشی در سطح خارجی پوست بینی ، نخواهیم بود.

مزایای جراحی بسته بینی طبیعی

تورم و کبودی ناشی از جراحی بسته نسبت به جراحی باز ، بسیار کمتر می باشد ؛ از این رو ، دوران نقاهت کسانی که عمل بینی بسته انجام داده اند ، بسیار کمتر از تکنیک باز خواهد بود ؛ با توجه به اینکه برش های مورد نیاز در تکنیک بسته ، داخلی می باشند ؛ احتمال باقی ماندن جای اسکار ناشی از عمل زیبایی بینی بر روی پوست بیماران ، وجود ندارد. چنانچه انجام جراحی بینی طبیعی در کرج به یک جراح خوب همچون دکتر ندافی مراجعه نمایید ، از مزایای این تکینیک برتر رینوپلاستی بهره مند خواهید شد.

 

عمل بینی طبیعی مردانه توسط دکتر سیما ندافی

بهترین سن انجام جراحی بینی طبیعی در کرج

کسانی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی طبیعی دارند ، باید پس از اتمام سن بلوغ ، اقدام به انجام آن کنند ؛ چرا که رشد بینی ، از بدو تولد آغاز می شود و تا پایان سن بلوغ ، ادامه خواهد داشت. علاوه بر آن برخی از غضروف های بینی ، وظیفه رشد اعضا صورت را نیز بر عهده دارند ؛ بنابراین ، انجام عمل زیبایی بینی ، زودتر از این سن سبب بروز تداخل در رشد اعضا صورت می شود.

جراحی بینی طبیعی با لیزر در کرج

احتمالا مطالب بسیاری در رابطه با انجام این عمل با لیزر شنیده اید ، در این باره باید بگوییم که امکان انجام این پروسیجر با لیزر ، وجود نداشته و تمامی مطالب موجود در این باره صرفا جهت جلب توجه بوده و جنبه و تبلیغاتی دارد ؛ تنها کاربرد لیزر در عمل زیبایی بینی ، رفع جای اسکارهای ناشی از جراحی زیبایی بینی می باشد.

عوارض جراحی بینی طبیعی

برخلاف تصورات عامه مردم ، رینوپلاستی طبیعی عملی سخت و دردناک نمی باشد ؛ بنابراین ، بیماران پس از انجام آن با خطر و عوارضی نیز رو به رو نمی شوند ؛ تنها عوارض ناشی از عمل بینی طبیعی ، تورم و کبودی است که به مرور زمان برطرف می شود. رعایت برخی از نکات در دوران نقاهت عمل دماغ طبیعی ، کمک شایانی به تسریع در روند بهبودی تورم و کبودی ناشی از عمل زیبایی بینی می کند که در ذیل به برخی از آن ها اشاره شده است :

  • استفاده از کمپرس یخ
  • مصرف آب آناناس و آب کرفس
  • قرار نگرفتن در برابر نور مستقیم خورشید
  • عدم مصرف نمک و ادویه یا کاهش آن ها در مواد غذایی
  • عدم استعمال دخانیات
  • عدم مصرف نوشیدنی های حاوی الکل

چنانچه برای انجام عمل بینی طبیعی یک جراح خوب را برگزینید علاوه بر آن که احتمال بروز عارضه بعد از عمل به حداقل می رسد ف ایشان توصیه های مراقبتی را به طور کامل در اختیارتان قرار می دهد تا ریکاوری آسانی داشته باشید.

 

نمونه کار عمل بینی طبیعی زنانه توسط دکتر سیما ندافی

آیا جراحی زیبایی بینی طبیعی دردناک است ؟

عمل جراحی زیبایی بینی ، درد ندارد ؛ ولی امکان دارد تامپون یا فیتیله آن که در برخی موارد در داخل بینی گذاشته می شود ، برای بعضی ها قابل تحمل نباشد. ما دارو و راهنمایی های لازم را برای تحمل بهتر به شما آموزش خواهیم داد ، نگران نباشید.

ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی در کرج

  1. در انجام این فرآیند ، حفظ عملکرد طبیعی بینی برای او ارجحیت دارد.
  2. برای اطلاع یافتن از انتظارات بیمار از جراحی طبیعی بینی ، ابتلای بیمار به بیماری های مزمن ، مصرف داروهای خاص توسط او و داشتن حساسیت های دارویی از او سوال کرده و وقت لازم را در این رابطه صرف می نماید.
  3. در صورتی که بیمار از جراحی بینی طبیعی خواسته های غیر معقولی داشته باشد ، سعی می کند او را منصرف کند و چنانچه فرد منصرف نشد ، بینی اش را جراحی نمی نماید.
  4. عکسبرداری ها و آزمایشات لازم ، همچون تست بارداری را برای او تجویز می کند.
  5. علاوه بر اینکه به طور کامل از اصول ریاضی آگاهی دارد ، از اصول زیبایی شناسی نیز آگاه می باشد.
  6. قدرت تصور بالایی داشته و قادر است فرم بینی مناسب فرد که با سایر اجزای چهره در تناسب می باشد را برای او در نظر بگیرد.
  7. در صورتی که بیمار شرایط روحی و فیزیکی لازم برای عمل را نداشته باشد ، از جراحی کردن بینی او اجتناب می کند.
  8. خوش برخورد می باشد.

هزینه جراحی بینی طبیعی در کرج

تعیین هزینه دقیق به دلیل اینکه این عمل به فاکتورهای زیادی ، همچون میزان ایرادات موجود در بینی بستگی دارد و پیش از معاینه دقیق بیمار امکان پذیر نمی باشد. بنابراین بهتر است برای اینکه دقیق تر از هزینه جراحی بینی طبیعی در کرج آگاهی پیدا کنید به مطب دکتر سیما ندافی که بهترین جراح بینی طبیعی هستند مراجعه نمایید و ایشان بعد از انجام معاینات لازم ، مبلغ نهایی را به اطلاع شما می رساند.

رویکرد جراحی بینی طبیعی

برای رسیدن به بهترین نتیجه در عمل دماغ طبیعی راه حل ها و نکات منحصر به فردی به کار گرفته می شود. در ادامه به بررسی برخی از آنها پرداخته ایم :

  • سوراخ های بینی نمایان نمی شوند

در جراحی بینی طبیعی نوک بینی سربالا ساخته نمی شود. زیرا اگر نوک بینی بیش از حد بالا برده شود حفره ها از روبرو دیده می شوند و به اصطلاحی که بین عموم مردم رایج است ؛ بینی خوکی می شود. البته گاهی تورم زیاد نسج بینی بعد از جراحی می تواند منجر به این مشکل شود. بنابراین می توان با رعایت دستورات و پیروی از نکات مهم این عارضه را رفع کرد.

  • قرار دادن بینی در یک جایگاه طبیعی

در بینی طبیعی هدف زیباسازی زاویه بینی با لب می ‌باشد و از سر بالا کردن ناهنجار نوک بینی خودداری می شود. بسته به کج یا گوشتی یا غیر متقارن بودن بینی می توان از گرافت غضروفی استفاده کرد.

  • جلوگیری از ایجاد زخم روی بینی

همانطور که از اسم این روند پیداست ؛ نتیجه جراحی می بایست به طبیعی ترین شکل ممکن باشد. از آنجایی که وجود اسکار روی بینی نشان دهنده انجام جراحی روی بینی فرد است ؛ بنابراین جراح تمام تلاش خود را می کند تا از تکنیک بسته استفاده کند تا اسکار رخ ندهد.

  • حفظ انسجام

در عمل دماغ طبیعی از بهترین و جدیدترین تکنیک‌ها بهره گرفته می شود تا استحکام بینی تضعیف نشده و در طولانی مدت حفظ شود. در این پروسه هیچ یک از ساختارهای طبیعی این عضو دستخوش تغییر نمی شود.

 

عکس قبل و بعد عمل بینی طبیعی در کرج

عکس قبل و بعد عمل بینی طبیعی در کرجعکس قبل و بعد عمل بینی طبیعی در کرج

ویژگی های یک بینی طبیعی

برای رسیدن به نتیجه دلخواه ؛ باید برخی نکات در نظر گرفته شوند. یکی از موارد مهم ، در نظر گرفتن ابعاد صورت می ‌باشد. بینی باید از نظر طولی و عرضی در وسط صورت قرار بگیرد. البته ابعاد و شکل بینی از فرم چهره بر اساس جنس و نژاد پیروی میکند و گاهی در برخی افراد به علت انحراف مادر زادی محور میانی صورت ؛ بینی ، لب و فک بالا به سمتی چرخش و انحراف دارد که این انحراف ‌های مادر زادی میبایست قبل از جراحی مورد توجه قرار بگیرند و همچنین به بیمار اطلاع رسانی شود که شاید انحراف مادر زادی صورت که منجر به انحراف بینی شده ؛ قابل اصلاح به طور کامل نباشد.

مورد دیگر ، هماهنگ بودن این عضو با دیگر اعضای صورت می باشد ؛ زیرا زیبایی در تناسب است. در ضمن زاویه بین لب بالا و بینی ترجیحا بین ۹۰ تا ۹۵ ایده آل است. همچنین اندازه آن نباید بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک شود.

چه کسانی برای جراحی بینی طبیعی مناسب هستند؟

افراد با بینی گوشتی ؛ بینی های کج یا غیر قرینه و آسیب ‌دیده شدید بهترین داوطلبان برای عمل بینی طبیعی در کرج هستند. برای قرار گرفتن در مسیر این جراحی نباید از هیچ بیماری مزمنی رنج ببرید تا در رویه پروسیجر مشکلی ایجاد نشود و دوره نقاهت به خوبی پیش برود. اگر فرد به مواد مخدر یا الکل اعتیاد داشته باشد نمی‌تواند رینوپلاستی انجام دهد و باید حداقل یک ماه قبل از جراحی مصرف آنها را ترک کند. در صورتی که شما نیز از این معضل رنج میبرید و در ترک آن دچار مشکل شده اید ؛ حتما از پزشک خود راهنمایی و کمک بگیرید .

عمل بینی طبیعی یا فانتزی؟

گاهی متقاضیان انجام جراحی بینی طبیعی در شهر کرج ، مدل خاصی را در ذهن ندارند و می خواهند بدانند که از لحاظ تکنیکی کدام فرم بینی بهتر است؟ نچرال یا عروسکی؟ یا این سوال برایشان پیش آمده است که آیا اصلا این دو تکنیک می توانند برای بیمار مفید یا مضر باشند؟ ما در این بخش به این سوال پاسخ داده ایم ، پس همراه ما باشید.

پیش تر از طریق سایر مقالاتم شما عزیزان را مطلع ساختم که ساختاری به نام بینی فانتزی یا عروسکی در کتاب های علمی رینوپلاستی نداریم و این ترم یا اصطلاح توسط افراد غیر مجرب در جامعه باب گردیده است. بلکه باید سوال اینگونه مطرح شود که : آیا بینی قوس دار و سر بالا برای من مناسب است یا بینی با پشت صاف که افتادگی نوک آن اصلاح شده باشد ؟

پاسخ این سوال به دو عامل مهم بستگی دارد :

  1. بینی شما تا کجا به جراح برای انجام اصلاحات راه می دهد و اجازه خواهد داد.
  2. آیا بینی قوس دار و سر بالا در صورت شما زیباتر است و یا بینی با پشت صاف و زاویه اصلاح شده نوک با لب

مطلع هستید که هدف اصلی و نهایی این فرآیند این است که به جای تغییرات دراماتیک ، تغییرات ملایمی در صورت ایجاد شده و در عین پدید آمدن هارمونی میان اجزای صورت ، این عضو نیز فرمی چشم نواز و زیبا بگیرد.

یک جراح با مهارت کافی ؛ هیچگاه با ایجاد قوس نامتعارف و یا سر بالا ساختن ناهنجار نوک بینی ؛ به ساختار زیبا شناسی و عملکرد تنفسی بینی آسیب نخواهد زد.

اگر در جراحی بینی طبیعی پشت بینی خیلی پایین آورده شود و یا نوک بینی خیلی سر بالا ساخته شود نه تنها زیبایی چهره و تناسب آن دچار ناهنجاری و زشتی می شود بلکه این بینی دچار اختلال تنفس نیز خواهد شد. در چنین بینی به علت تنفس دهانی ؛ لب بیمار خشک و ترک خورده خواهد بود و تنفس از بینی امکان پذیر نمی باشد. البته توجه داشته باشید که وجود زمینه آلرژی فصلی پس از جراحی بینی طبیعی در کرج هم می ‌تواند این علایم را ایجاد نماید که حتما با تشخیص از طرف جراح شما ؛ درمان و آموزش لازم برای کنترل آن به شما داده خواهد شد.

نمونه کار عمل بینی طبیعی در کرج

نمونه کار عمل بینی طبیعی

در بینی های با قوس غیر متعارف و سر بالا شدن زیاد ؛ به علت این که برای ساختن همچین بینی ؛ جراح می بایست حجم قابل توجهی از غضروف را بردارد و پوست تا حد ساخته شده خود را جمع می ‌کند و تحلیل می رود ؛ حالا با شکل ناهنجاری که ساخته شده است امکان اصلاحات بعدی با جراحی مجدد نیز وجود نخواهد داشت و پوست فضا و جای کافی برای کاشت غضروف و اصلاح بد شکلی را به پزشک نمی‌ دهد.

ولی در مقایسه با بینی که اصولی و طبق قوانین جراحی زیبایی بینی و زیبا شناسی چهره اصلاح گردیده است چنانچه به هر دلیل غیر مترقبه ای مثل ضربه به بینی و شکستگی آن و یا به هر دلیلی دیگری نیاز به جراحی مجدد باشد ؛ امکان اصلاح مشکلات عارض شده بیشتر برای جراح فراهم می‌ باشد.

علاوه بر آن ، به یاد داشته باشید که اگر سوراخ های این عضو در حین جراحی بیش از اندازه کوچک شده باشند؛ جبران آن حتی از طریق پیوند غضروف نیز امکان پذیر نمی باشد . پس در نتیجه اگر می خواهید جوانب احتیاط را رعایت کرده و در عین حال از یک بینی زیبا و متناسب برخوردار شوید ، توصیه می کنیم به سراغ جراحی بینی طبیعی در کرج بروید و برای انجام آن حتما یک پزشک حاذق را برگزینید.

مجدد یاد آوری می کنم عمل دماغ طبیعی یعنی ایجاد تناسب در بینی و چهره حالا امکان دارد در این جراحی اگر به صورت بیمار بیاید و بینی راه بدهد بینی با کمی قوس زیبا و کمی سربالا ساخته شود و اگر به صورت بیمار نیاید و یا بینی راه ندهد این تغییرات اعمال نگردد.

0 0 آرا
امتیاز دهی
ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات

دکتر سیما ندافی

اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چاپ صفحه